اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت + علت فوت ویژه برنامه‌های تلویزیون برای روز معلم + زمان پخش تصویر سعید آقاخانی پس از آسیب‌دیدگی در پشت‌صحنه سریال «نون خ ۵» + عکس داوری هیئت ۷ نفری برای جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی نظر هنرمندان درباره حذف بخش رقابتی جشنواره تئاتر رضوی نامش زنده است تا زبان فارسی زنده است | دکتر محمد معین از نگاه بزرگان به مناسبت زادروزش نوستالژی «حنا دختری در مزرعه» در شبکه یک + زمان پخش سریال «رخنه» جایگزین «نون‌خ» می‌شود + زمان پخش و بازپخش موضوع فیلم جدید کارگردان «باربی» چیست؟ ماجرای ورود ۲۴ تن کتاب خارجی به کشور صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ هدیه تهرانی با «روز مبادا» به خانه‌ها آمد + زمان اکران آنلاین ۱۱ کنسرت پاپ در پایتخت + جزئیات «پدر خوانده ۳» به شبکه نمایش خانگی آمد
سرخط خبرها

درخواست «علی شادمان» از مردم برای نجات یک اعدامی غیرعمد | قهرمان «یاغی» ناجی شد + عکس

  • کد خبر: ۱۶۸۶۲۶
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
درخواست «علی شادمان» از مردم برای نجات یک اعدامی غیرعمد | قهرمان «یاغی» ناجی شد + عکس
شب گذشته، ۲۰ خرداد، علی شادمان بازیگر سریال «یاغی» با انتشار پستی از مردم در خواست کرد تا برای نجات جان یک اعدامی غیرعمد او را همراهی کنند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ علی شادمان که پیش از این با همراهی مردم، جان سه اعدامی غیرعمد را نجات داده بود، شب گذشته با انتشار پستی باردیگر از مردم خواست تا برای نجات جان دیگری او را همراهی کنند.

شادمان در پست اینستاگرامی خود اینگونه نوشت:

«سال ۱۴۰۱ سه پرونده محکوم به اعدام را به کمک شما با اتحاد و همدلی به ثمر نشاندیم و سه جان را نجات دادیم. چندی پیش با خانم جبارزادگان صحبت پرونده‌ی دیگر شد، جانی دیگر، پس از بررسی موشکافانه و دقیق هیئتی متخصص مطمئن شدیم؛ علیرضا هشت سال است بخاطر کار نکرده و فقط و فقط حضور در صحنه‌ی جرم محکوم به اعدام شده، علیرضا متهم ردیف دوم این پرونده است که بخاطر نداشتن شاهد برای کار نکرده محکوم به اعدام شده.

با خودمان کلنجار می‌رفتیم که در این اوضاع اقتصادی چگونه می‌شود از مردم کمک مالی خواست!

حقیقت بسیاری از هم صنفی‌های خودم هم به دلیل این شرایط تحت فشار اقتصادی جدی هستند.

اما خب صحبت «جان» در میان است، باور کنید بار‌های قبل فیش‌های واریزی را در دایرکت می‌دیدم، از ۳ هزار تومان داشتیم تا ارقام میلیونی، اما بیشتر معتقدم با برکت همان ۳ هزار تومان‌ها هر سه پرونده به خوشی تمام شدند.

 

درخواست علی شادمان از مردم برای نجات یک اعدامی غیرعمد | قهرمان «یاغی» ناجی شد + عکس



منبع: برنا

 


بیشتر بخوانید:

گپ و گفت با جواد خواجوی هنرمند مشهدی سریال «یاغی» | جواد با کارت یاغی

۸ فیلم توقیفی و دیدنی سینمای ایران را بشناسید

شهاب حسینی با «نرگسی» و «مهمان‌سرای دو دنیا» در راه سینما


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->